23825
post-template-default,single,single-post,postid-23825,single-format-standard,stockholm-core-1.0.3,select-theme-ver-5.1,ajax_fade,page_not_loaded,fs-menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
Foto og Visuelle Historiar for di bedrift til bruk i promotering på nettsider og i sosiale medier

3 kraftfulle tips om korleis bedrifta di kan bli lagt merke til og faktisk hugsa

3 enkle, men kraftfulle tips (…som brukt på rett måte gjer at bedrifta di blir lagt merke til og faktisk hugsa). Kort oppsummert handlar det om tekst, bilder og opplevinga kunden din har i møte med dine tenester og di bedrift
hvordan bedrifter skiller seg ut, hvordan bedrifter blir husket

Her skal du få 3 enkle, men fantastisk kraftfulle tips av meg. Det handlar om korleis bedrifta di kan bli lagt merke til av andre mennesker – og ikkje minst at den faktisk gjer inntrykk og over tid blir hugsa av ditt rette publikum

       1.Tekst som treff kundegruppa di.


 

Skriv personleg og engasjerande. Skriv kort og forteljande. Skriv kvardagsleg og autentisk – og husk å bruke di stemme.

 

 

 

       2. Bilder som gir bedrifta di personlighet.

 


 

Foto er eit av dei mest kraftfulle markedsføringsverktøya dine. Skill deg ut i mengden og bli huska for ditt særpreg. Sett din standard, skill deg ut og bli unik. Ikkje bruk kjedelige stock-bilder som andre også kjøper og brukar. Skap personlige bilder som set stemninga og som gjer det til ein fryd å besøke nettsida eller nettbutikken din. Då er sjansen stor for at ditt publikum kjem tilbake for å sjå meir av det du tilbyr.

 

 

 

       

TRENG DU UNIKE BILDER? KLIKK HER

3. Kundeopplevinga – God kundeservice er god marknadsføring.

 


 

Det handlar alltid om korleis du får mennesker til å føle seg. Kjenn dine kundar godt og hjelp dei med å  løyse sine problem. Lytt og gi kunden din ein god grunn for å bry seg om bedrifta di. Det høyres enkelt ut, men ofte gjer me feil fordi me fokuserer meir på produktet vårt enn på kunden sine behov.

Alle desse 3 elementene jobbar supergodt saman. Har du fokus på alle oppnår du ikkje bare å bli lagt merke til og gi ditt publikum ein autentisk følelse – men også faktisk å bli hugsa av ditt rette publikum.

 

 

Kort og enkelt oppsummert er det viktigaste du som bedrifts-eigar bør konsetrere deg om; god tekst med ein personleg touch, unike bilder som gir bedrifta di særpreg og å gå den ekstra mila for dine eksisterande kundar.

 

 

 

Håpar du synes dette var nyttig.

 

 

– Kjersti

KANSKJE DU VIL LIKE DESSE OGSÅ?

Foto og Visuelle Historiar for di bedrift til bruk i promotering på nettsider og i sosiale medier
Foto og Visuelle Historiar for di bedrift til bruk i promotering på nettsider og i sosiale medier
No Comments

Post a Comment

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.