BrandStory
 
 
IMG_8900.jpg
 
 
IMG_1472.jpg
 
 
Ditt intuitive brand

 

Kva er eit Brand?

Enkelt forklart er det summen av alle assosiasjoner folk har av merkevara di. Ein serie med historier, bilder, minner, erfaringar, tilbakemeldingar og vurderingar som andre gjer.

Brandet ditt er oppfattninga folk har av merkevara di og følelsen bedrifta di vekker. Og det beste av alt er at du kan påvirke folk sine assosiasjoner ved å fortelle dine historier.

La kunden forelske seg i di bedrift. Finn dine historier og fortell dei gjennom gode bilder.

 
 
 
 

Kva er eit intuitivt brand?


Å være eit intuitivt brand betyr kort og godt at det er di bedrift folk tenker på når eit behov melder seg. Me velger kanskje Nike framfor Reebook, Kaffebrenneriet framfor Starbucks og HM framfor Cubus. Det er oppfatningene folk har av di bedrift som bestemmer om ein person skal velge ditt produkt framfor eit anna.

Me som kundar har ofte skapt oss ei oppfatning av at det eine er betre enn det andre. Når du veit at eit brand bare er ei samling av minner, erfaringer og bilder kan du begynne å jobbe meir strategisk med hensyn til korleis du vil bli oppfatta.

Det handlar om kvifor folk tenker at di bedrift er betre enn konkurrenten din. Og det beste av alt?

At du kan bygge merkevara di slik at den heile tida er “top of mind”. Det vil sei at det er di bedrift folk tenker på når eit behov oppstår.

Du bygger merkevara di ved å fortelle historier som folk legg merke til og du må starte allerede før behovet er der. Er ikkje di bedrift øverst i bevisstheten når folk treng dine tenester vil folk velgje nokon andre, så enkelt er det.

Ei god Brand Story er vel gjennomtenkt og får folk til å komme tilbake til deg fordi dei likar verdiane dine og korleis du formidler historia di. Og du må vite kven du snakkar til fordi mennesker kjøper av mennesker.

 
Mellomgrønn.jpg
 
 
 

kva skil eit intuitivt brand frå andre?

Eit intuitivt brand veit kven kjernekunden er.

Eit intuitivt brand tenker heile tida på at bedrifta selger noko meir enn bare eit produkt eller ei teneste.

Eit intuitivt brand veit at det selger ein følelse, ein draum eller ein lettare kvardag og at det aldri selger produktet sitt åleine.

Eit intuitivt brand veit at mennesker kjøper av mennesker.

Eit intuitivt brand fortel historier til sitt publikum.

Eit intuitivt brand bruker bilder til å fortelle fordi mennesker oppfattar bilder raskare enn tekst.

Eit intuitivt brand fortel historier om kva som skil merkevara frå alle andre.

 
8494.jpg
 
 
 

Dette kan eg hjelpe deg med


Folk vil vite kvifor ein skal kjøpe nettopp av deg og du må fortelle dei det. Men det kan ofte være vanskelig å sjå historiene sine sjølv. Eg hjelper deg med å finne dine unike historier og skaper unike og skreddarsydde bilder som får folk til å legge merke til bedrifta di.

I tillegg hjelper eg deg med kor og korleis du skal bruke bildene dine. Bilder er historiefortelling og ingen kan kopiere det som er unikt, ekte og autentiske ved akkurat di bedrift.

 
 
Mellomgrønn.jpg
 
Mine tenester
 

 

Brandstrategi

Fotostyling

 
Sjå korleis
 
 

andre brand vekker følelser

 
 

Ta kontakt

Ta kontakt for en uforpliktende samtale kor me saman finn di unike historie